Любов до солодкого залежить від сімейного стану та типу особистості: дізнайтесь, що чекає на вас
Джерело:
Study findsНе можете у супермаркеті пройти повз відділ із солодощами, не прихопивши з собою дозу вуглеводів? Винуватцями надмірної любові до споживання солодощів є не лише ваші смакові рецептори чи стресові будні.
Вчені опитали 2000 дорослих американців, перш ніж зрозуміли, що на бажання поласувати солоденьким може впливати ваш тип особистості чи навіть сімейний стан.
Цікаво Ці напої заборонені після 40: ви ризикуєте зіпсувати метаболізм
Інтроверти VS екстраверти
Інтроверти у цьому протистоянні взяли гору: атмосфера самотності, очевидно, більше спонукає до ласощів. Цікаво, що 49% повідомили, що у дорослому віці частіше вживають солодощі, ніж у дитинстві. Шоколадні десерти полюбляє 46% інтровертів та 31% екстравертів. Вранці також ласунів солодкого більше серед інтровертів: 33% і 15%.
Оптимісти VS песимісти
Песимісти віддають перевагу кислому / Фото Pexels
Опитування Nothing Bundt Cakes теж допомогти визначити, що песимісти та оптимісти мають різні уподобаннях до десертів. Відтак, амбасадори позитивного мислення швидше оберуть солодкий смак, а люди із негативним типом мислення полюбляють кислий смак: 77% про 51%.
Майже половина опитаних оптимістів вважають улюбленим десертом торт. Цікаво також, що більшість респондентів, а саме 73%, розширили свою смакову палітру улюблених солодощів саме у дорослому віці. Тож у їхньому житті з'явилось чимало десертів, яких вони не пробували в дитинстві.
Одружені VS неодружені
Ще одне соціологічне дослідження виявило, що 41% пар має спільний улюблений десерт. 7 з 10 людей каже, що знання про смакові вподобання партнера свідчать про певну близькість, а 50% навіть готові спробувати улюблені десерти друзів, навіть ті, які зазвичай не люблять.
Також результати показали, що середньостатистичний опитаний їсть близько 3 десертів і стільки ж видів смаколиків тримає вдома. 58% респондентів готові ділитись наїдками з партнером.
Торти вже давно є основним продуктом на день народження, але ми бачимо, як торти стають центральною частиною заходів цілий рік, а також як "просто так" або повсякденні частування. Тож має сенс бачити торти серед десертів, які набирають найбільше голосів, незалежно від того, інтроверт ви чи екстраверт,
– підсумовує дослідник.