Попри те, що пандемія продовжує зменшувати кількість працівників на офісі, залишаються й ті, хто віддано ходить на роботу. Якщо це ви – мерщій ознайомтеся з правилами, які забезпечать здорові стосунки в колективі, допоможуть не втратити репутацію перед начальством та підвищать продуктивність.

Читайте також 10 простих способів впоратися зі стресом на роботі

Перед виходом на роботу

Їжа, яку ви берете з собою на роботу, повинна мати нейтральний запах
Їжа, яку ви берете з собою на роботу, повинна мати нейтральний запах / Фото Pexels

  • Не використовуйте парфуми та дезодоранти з різким запахом. У колег може бути алергія чи підвищена чутливість до запахів. В такому разі робочий день для них перетвориться на катастрофу. Ваш аромат повинен відчуватися в радіусі 20 – 40 сантиметрів.
  • Приготуйте обід, який не виділяє занадто сильних ароматів. Покладіть в ланч-бокс їжу з нейтральним запахом, а улюблену рибу залиште для домашнього застілля.
  • Подбайте про одяг. Ви дорослі людина і маєте право на самовираження, але те, що ви вдягнули не повинно негативно впливати на імідж компанії. Крім цього, незручний одяг, який перетискає та заважає кровотоку – не найкращий вибір для повного робочого дня. Пам'ятайте це підбираючи гардероб.

На початку робочого дня

  • Обов'язково вітайтеся. Не гучно на весь кабінет, але так, щоб вас почули. Якщо це не доречно відповідайте колегам, які входять в офіс хоча б кивком голови.
  • Розпатлане волосся, туш, яка змастилася та інші дефекти варто поправити у вбиральні, а не за комп'ютером.
  • Будьте пунктуальні. Дотримуйтеся термінів, щоб вчасно виконати завдання та уникнути перепрацювання, яке призводить до хронічного стресу.

Як побудувати ідеальні відносини з колегами

Обов'язково вітайтеся
Обов'язково вітайтеся / Фото Pexels

  • Переведіть мобільний телефон на вібрацію або беззвучний режим, якщо це не ваш особистий кабінет.
  • Довгі особисті бесіди варто перенести в коридорі або кімнату для переговорів.
  • Слідкуйте за робочим столом. Особистих предметів на ньому повинно бути мінімум. Плюс обов'язковий порядок в документах.
  • Якщо ви випадково стали свідком неприємної розмови колеги, ви можете акуратно запитати, чи потрібна допомога. Якщо людина не захоче з вами ділитися, не наполягайте.

Що робити в перший робочий день, щоб він не став останнім

  • Акуратно працюйте з робочою технікою, дотримуючися інструкцій по експлуатації. Не їжте за робочим столом, щоб не допустити потрапляння крихт в клавіатуру.
  • Запитуйте дозволу, якщо хочете щось взяти з чужого робочого столу та не забувайте повертати речі власникам.

На нараді

Записуйте найважливіше
Записуйте найважливіше / Фото Pexels

  • Поважайте всіх, хто висловлює свою думку. Намагайтеся не перевіряти при цьому смартфон та не обговорювати з колегами паралельні процеси.
  • Візьміть з собою блокнот і ручку. Швидше за все, на нараді ви отримаєте нові завдання, які варто зафіксувати.
  • Не критикуйте точку зору колеги. Не подобається ідея? Спокійно скажіть про це: підкресліть сильні сторони, виділіть позитивні наміри і тільки потім поясніть з чим ви не згодні. Запропонуйте альтернативу або компроміс.

Абсолютно скрізь і завжди

  • Не приходьте на роботу хворим. Мало хто оцінить ваш героїзм, якщо ви можете заразити своє оточення. Начальство теж не зрадіє: краще втратити на кілька днів одного співробітника, ніж потім переживати локальну епідемію в компанії.
  • Не дзвоніть колегам в їх особистий час або під час відпустки. А якщо дзвінок необхідний, нехай він буде максимально коротким.